2011. június 23., csütörtök

Monitor Samsung 19inch SUPER RÉSZ

Monitor Samsung 19inch SUPER RÉSZ:
Helló srácok itt eladni a Samsung monitor, ahogy egy új, és itt egy kis Makke mit lehet tenni az amatőrök, vagy kis pénzt el!
Mivel én mindig vigyázni a dolgokat, és nekem, hogy vigyázzon a monitor egy pipa jó állapotban, nem foltok, karcolások vagy repedések.
A monitor 2 év és 3 hónapos, az 1 hónapos, ő kapta Makke mint látható az első képen, akkor könnyű megállapítani bizonyos csíkok a képernyőn, és mögötte a szalag, akkor néha néha néz teljesen normális.
Sajnos nincs eredeti csomagolásban a monitor csak azt, hogy a tápkábel!
Schmeiser igazán akart menni, de aztán volt túl jó nekem, gondoltam valaki használja a javítási és kevés pénzért, vagy hagyták magukat tenni.
A tápegység telepítése benne. Éves kora előtt szélesvásznú 16:9-es monitor is csökkentette az árakat és számos díjat nyer.

És én csak csatlakozni ... jó kontraszt, éles színek és ideális a gyors válaszidő a játékra!


Itt ismét egy pár technikai adatok:

LCD technológia: a-si TFT / TN
Képernyőméret: 19 hüvelyk (48,3 cm)
-Képponttávolság: 0,294 mm
Fényerő: 300 cd / m²
Reakció idő: 4 ms (G / G)
Látószög: 160 ° horizontal/160 ° függőleges
Frekvenciák Vízszintes 30-81 kHz
Függőleges Frekvenciák: 56 - 75 Hz
Natív felbontás: 1280 x 1024
Színek száma: 16200000
Bemenet: analóg / digitális
Csatlakozók: 15pin D-sub, DVI-D
Plug & Play DDC DDC 2B
Áramellátás: belső
Fogyasztás: 38 W névleges
Kontraszt: 50000: 1
! Szállítás lehetséges! (NÉMETORSZÁG)
! Kérdéseivel hívja vagy küldjön e-mailt!

!!!!! Mivel ez egy privát eladás, bezárom az összes garanciát, és visszatért !!!!!
Ár: 20 EUR